Beantwoord

mislukte afschrijving via automatische incasso

  • 10 March 2020
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Elke maand proberen jullie de factuur af te schrijven en elke x krijg ik een melding dat het mislukt is terwijl er gewoon geld om de rekening staat???

De afschrijving van mijn dochters abonnement lukt wel, maar van mijn abonnement niet terwijl het gaat om hetzelfde rekeningnummer.

Contact gehad met de bank, maar fout ligt bij jullie. Graag een oplossing hiervoor, want heb geen zin om iedere maand via ideal te moeten betalen.

icon

Beste antwoord door Alexandra 10 March 2020, 15:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hai @Quirien 

Dat is wel vervelend inderdaad. Via de Community kunnen we niet je account inzien. De snelste oplossing is om je rekeningnummer te wijzigen via het account bij 'Gegevens'. Je kan hetzelfde rekeningnummer gewoon weer invoeren, maar je moet wel een iDeal betaling van €0,01 doen. Daardoor word er weer een goedkeuring gegeven voor je automatische incasso zodat dat weer opgepakt kan worden. De betaling wordt verrekend met je factuur dus je betaalt niet te veel.

Groetjes, Alexandra

Hoi @Alexandra,

Dank je voor je reactie.

Ik ga het wijzigen.

Groeten Quirien

Reageer