Skip to main content
Antwoord

mislukte afschrijving via automatische incasso

  • March 10, 2020
  • 2 reacties
  • 381 Bekeken

Quirien

Elke maand proberen jullie de factuur af te schrijven en elke x krijg ik een melding dat het mislukt is terwijl er gewoon geld om de rekening staat???

De afschrijving van mijn dochters abonnement lukt wel, maar van mijn abonnement niet terwijl het gaat om hetzelfde rekeningnummer.

Contact gehad met de bank, maar fout ligt bij jullie. Graag een oplossing hiervoor, want heb geen zin om iedere maand via ideal te moeten betalen.

Beste antwoord door Alexandra

Hai @Quirien 

Dat is wel vervelend inderdaad. Via de Community kunnen we niet je account inzien. De snelste oplossing is om je rekeningnummer te wijzigen via het account bij 'Gegevens'. Je kan hetzelfde rekeningnummer gewoon weer invoeren, maar je moet wel een iDeal betaling van €0,01 doen. Daardoor word er weer een goedkeuring gegeven voor je automatische incasso zodat dat weer opgepakt kan worden. De betaling wordt verrekend met je factuur dus je betaalt niet te veel.

Groetjes, Alexandra

2 reacties

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • March 10, 2020

Hai @Quirien 

Dat is wel vervelend inderdaad. Via de Community kunnen we niet je account inzien. De snelste oplossing is om je rekeningnummer te wijzigen via het account bij 'Gegevens'. Je kan hetzelfde rekeningnummer gewoon weer invoeren, maar je moet wel een iDeal betaling van €0,01 doen. Daardoor word er weer een goedkeuring gegeven voor je automatische incasso zodat dat weer opgepakt kan worden. De betaling wordt verrekend met je factuur dus je betaalt niet te veel.

Groetjes, Alexandra


Quirien
  • Auteur
  • Lezer
  • March 10, 2020

Hoi @Alexandra,

Dank je voor je reactie.

Ik ga het wijzigen.

Groeten Quirien