Beantwoord

Net verlengd Dubbele Data deal, en nu is de Dubbele data deal NOG beter, kan ik daar nog gebruik van maken?

  • 17 May 2021
  • 5 reacties
  • 646 Bekeken

Begin maart heb ik met jullie gemaild, ik kan jullie de mailtjes nog tonen 😉 toen was voor 10 euro de “dubbele data” aanbieding 4+4 gb + onbep. bel.

Op dat moment stond op jullie website in het tarievenoverzicht vanaf 1-1-2021:   5 gb+ onbep bel. voor 10 euro.

(en dan zou verdubbeling bij de dubbele data dagen dus 5+5 gb moeten zijn )

Na mijn mailtje met de wens om 5+5 gb te krijgen hebben jullie spoedig het tarieven document op jullie website aangepast en 4 gb als data voor 10 euro gepubliceerd.

Ik vond dit toen als consument een vreemde ontwikkeling: eerst verlagen van het aantal GB, van 5 naar 4 om vervolgens zogenaamd te "verdubbelen". (mij dochter en ik  hebben al vanaf juli 2018 abo bij jullie voor 5 gb 10 euro en we zien in maart 2021 eerst de databundel verlaagd wordt van 5 naar 4 gb en er dan een verdubbelaar geboden wordt)

Ik heb tot eind april afgewacht en toen toch maar voor verlenging gekozen. En tot mijn verbazing zie ik vandeweek dat nu voor 10 euro de dubbele data bundel 5+5 gb is! 

Door ernstige omstandigheden thuis kon ik niet niet eerder dan nu hierover met jullie mailen. Via Messenger krijg ik een weinig begripvolle reactie van Simpel.

Ik heb inderdaad 27 april verlengd, en eigenlijk zegt Simpel nu dat als ik 5 dagen eerder gemaild had, dat jullie me dan voor 10 euro alsnog wel 5+5 gb had kunnen bieden?

Ik voel wat teleurstelling door het gebruik van dit soort trucjes, eerst adverteren dat de dubbele data nog maar tot 30 april geldig is, om vervolgens een nog betere aanbieding te doen…..

Ik wil niet onder het contract uit, ik wil geen lager maandtarief, ik wil slechts 2 GB extra.

Ik heb jullie begin maart gewezen op onvolkomenheden in jullie aanbod en de tarieven op de site op dat moment, gevraagd of ik dit geboden kon krijgen, dat kon niet, en nu een paar dagen is het er wel, maar ben ik letterlijk 4 dagen te laat.

Mijn wens, een fijne passende oplossing, omdat we al zo lang “vrienden”zijn ….

icon

Beste antwoord door Mila 19 May 2021, 16:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @BeenFe,

Welkom op onze community!

Ik kan begrijpen dat je baalt dat je geen gebruik kunt maken van de tijdelijke 5GB+5GB actie. Echter wijzigen wij onze acties regelmatig waardoor de kans bestaat dat er een betere deal beschikbaar is nadat je een verlenging hebt gedaan. 

Omdat ik begrijp dat het enkel om een paar dagen gaat na de bedenktijd, wil ik graag met je meekijken en heb ik je een privébericht gestuurd.

Groet,

Mila

Hoi Mila, ik heb je meteen een prive bericht gestuurd vandeweek! Ik hoor graag van je,

groetjes, B en Fee

 

Hallo Mila,

Inmiddels 6 dagen geleden heb ik je een reactie gestuurd met mijn gegevens, mg ik je daar nog even op attenderen?

Ik zie op div. social media ( Instagram, Facebook enz) nog oude en nieuwe advertenties van Simpel door elkaar heen verschijnen met 4+4 gb voor 10 euro en 5+5 gb voor 10 euro. De advertenties lijken door elkaar gebruikt te worden. Dat is heel gek vind ik en ook een beetje slordig.

Waar het mij om gaat is dat ik begin maart al aan Simpel heb aangegeven dat ik de "verdubbelaar" niet kloppend vond als je eerst de 5 gb voor 10 euro afschaald nar 4 gb om deze te verdubbelen naar 8 gb, om vervolgens een week na mijn verlenging op 27 april jl te zien dat het WEL 5+5 gb is voor 10 euro.

Ik snap dat jullie een commercieel bedrijf zijn, en dat je acties hebt, maar iets verdubbelaar noemen met eind datum en daarna een nog betere actie is wel jammer.

 

Hoor graag van je!

Reputatie 2
Badge +8

Hi @BeenFe

Excuus voor de late reactie. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. 

Groet, Mila

Teleurstellende reactie van Simpel.

Heel jammer, terwijl ik in maart al vragen stelde over de actie, er nu op facebook en insta reclames circuleren van zowel 4+4 als 5+5 gb.

Veel teleurgestelde reacties onder de vaste klanten, maar dit lijkt nauwelijks van belang te zijn?

 

Reageer