Begin maart heb ik met jullie gemaild, ik kan jullie de mailtjes nog tonen toen was voor 10 euro de “dubbele data” aanbieding 4+4 gb + onbep. bel.
Op dat moment stond op jullie website in het tarievenoverzicht vanaf 1-1-2021: 5 gb+ onbep bel. voor 10 euro.
(en dan zou verdubbeling bij de dubbele data dagen dus 5+5 gb moeten zijn )
Na mijn mailtje met de wens om 5+5 gb te krijgen hebben jullie spoedig het tarieven document op jullie website aangepast en 4 gb als data voor 10 euro gepubliceerd.
Ik vond dit toen als consument een vreemde ontwikkeling: eerst verlagen van het aantal GB, van 5 naar 4 om vervolgens zogenaamd te "verdubbelen". (mij dochter en ik hebben al vanaf juli 2018 abo bij jullie voor 5 gb 10 euro en we zien in maart 2021 eerst de databundel verlaagd wordt van 5 naar 4 gb en er dan een verdubbelaar geboden wordt)
Ik heb tot eind april afgewacht en toen toch maar voor verlenging gekozen. En tot mijn verbazing zie ik vandeweek dat nu voor 10 euro de dubbele data bundel 5+5 gb is!
Door ernstige omstandigheden thuis kon ik niet niet eerder dan nu hierover met jullie mailen. Via Messenger krijg ik een weinig begripvolle reactie van Simpel.
Ik heb inderdaad 27 april verlengd, en eigenlijk zegt Simpel nu dat als ik 5 dagen eerder gemaild had, dat jullie me dan voor 10 euro alsnog wel 5+5 gb had kunnen bieden?
Ik voel wat teleurstelling door het gebruik van dit soort trucjes, eerst adverteren dat de dubbele data nog maar tot 30 april geldig is, om vervolgens een nog betere aanbieding te doen…..
Ik wil niet onder het contract uit, ik wil geen lager maandtarief, ik wil slechts 2 GB extra.
Ik heb jullie begin maart gewezen op onvolkomenheden in jullie aanbod en de tarieven op de site op dat moment, gevraagd of ik dit geboden kon krijgen, dat kon niet, en nu een paar dagen is het er wel, maar ben ik letterlijk 4 dagen te laat.
Mijn wens, een fijne passende oplossing, omdat we al zo lang “vrienden”zijn ….