Beantwoord

Niet normale hoge kosten

  • 5 September 2022
  • 5 reacties
  • 331 Bekeken

Ik krijg vandaag de factuur binnen over de afgelopen maand. Nu is er 600 mb buiten de bundel gebruikt en daarvoor moet ik € 90,00 betalen. Ik vind dit niet normaal. Dat er extra kosten voor komen ok maar dit is pure oplichting. Ja ik weet dat ze buitenbundel hanteren maar over 600 mb zoveel geld te rekenen is het absurd. Voor een abonnement bij de concurrent heb ik onbeperkt internet en ellen voor 25 euro . Kom op man dit is toch schandalig. Ik verwacht hier dan ook een passende oplossing voor. Ik voel me gewoon belazerd en zal het er dan ook hier nog niet bij laten mocht er geen oplossing komen.

icon

Beste antwoord door Janine 7 September 2022, 15:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Aletta Altena-Gossen,

 

Wat vervelend dat je hoge kosten hebt gemaakt voor het internet!

 

Ook in andere topics op de community beantwoorden wij de vragen van mensen met buitenbundelkosten voor het internet, waaronder dit topic. Ik raad je aan daar een kijkje te nemen, waar je een aantal tips en tricks kunt vinden over het achterhalen van wat er is gebeurd en hoe je dit een volgende keer kunt voorkomen.

 

Ik wens je desondanks een fijne dag toe! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Ik zie op de specificatie wel dat er 600 mb over de bundel is gebruikt maar om daar 90 euro voor te rekenen is meer dan schandalig. Ik ga daar dan ook niet mee akkoord. Normaal zou ik telefonisch kontakt met jullie opnemen maar dat gaat blijkbaar niet bij een bedrijf wat telefoon abonnementen verkoopt.

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Aletta Altena-Gossen ,

Dank voor je snelle reactie op mijn collega!

Ons buitenbundeltarief bedraagt €0,15 per MB, dat is de reden dat er in korte tijd veel kosten gemaakt kunnen worden. Ik kan begrijpen dat het erg veel geld is, ik wil je dan ook vragen telefonisch contact met ons te zoeken. Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 en op zaterdagen tussen 10:00 en 17:00 via 088 100 5757. We kijken graag even met je mee naar de gemaakte kosten en eventuele opties om het te voorkomen in de toekomst.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Laten we het hier maar bij houden. Aan al die reacties van iedereen te lezen ben ik niet de enige die met dit probleem zit en iedereen krijgt hetzelfde antwoord. Dit zegt mij genoeg. U snapt wel dat mijn abonnement geen lange levensduur meer heeft bij Simpel.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Aletta Altena-Gossen,

 

Het gebeurd inderdaad bij meerdere van onze klanten. Om te voorkomen dat dit nogmaals kan gebeuren, raad ik je aan het Plafond in te stellen. Op deze pagina lees je hier meer over.

 

Jammer om te vernemen dat je geen klant meer wilt zijn van Simpel.. 

 

Groet, Charlie

Simpel

 

Reageer