Beantwoord

Nieuwe bundel ik heb deze verhoogd

  • 21 november 2019
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Beste, 

 

Ik heb mijn bundel verhoogd van 5GB naar 10GB. Mijn maandelijkse kosten zouden van €10,- naar €21,50 gaan.
 

Ik kon pas gebruik maken van nieuwe bundel vanaf 3 november, alleen zijn de kosten in rekening gebracht voor de maand oktober. Ik heb toen nog helemaal geen gebruik gemaakt van mijn nieuwe bundel en heb dus eigenlijk onterecht voor twee bundel betaald? 
 

Ik heb in de maand november wel gebruik gemaakt van mb-aanvullers alleen nooit voor een bedragd van €41!
 

Ik hoor graag hoe dit zit. 
 

Met vriendelijke groet, 

 

L el Azzouzi

icon

Beste antwoord door Tess 22 november 2019, 12:41

Hi Loubna,

Welkom op onze community!

De abonnementskosten betaal je altijd 1 maand vooruit.

Ik wil je vragen om af te wachten tot je factuur klaar staat op je persoonlijke Mijn Simpel pagina.

Mocht je na het zien van deze factuur nog vragen hebben wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice .

Mijn collega’s zullen je dan verder helpen.

Groetjes Tess 

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8

Hi Loubna,

Welkom op onze community!

De abonnementskosten betaal je altijd 1 maand vooruit.

Ik wil je vragen om af te wachten tot je factuur klaar staat op je persoonlijke Mijn Simpel pagina.

Mocht je na het zien van deze factuur nog vragen hebben wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice .

Mijn collega’s zullen je dan verder helpen.

Groetjes Tess 

Reageer