Beantwoord

nul komma nul coulance

  • 4 November 2020
  • 2 reacties
  • 322 Bekeken

Abonnement voor mijn 12 jarige dochter gekocht. Vergeten om plafond in te stellen, dom. Abonnement van 5000 MB per maand a 10,- Euro, nu overschrijding van 333 MB. Extra kosten: 50 Euro,-! Omdat er tijdens het vorige abonnement een MB aanvuller is gekocht “vervalt” de mogelijkheid om hier coulant mee om te gaan, omdat we alles hadden kunnen weten. Het gaat om een kind van 12 jaar, zeer teleurstellend dit. Als ik van het abonnement af had gekund had ik dit direct gedaan, helaas loopt het nog ruim 1,5 jaar.

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 November 2020, 09:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Als dit dit eerste keer is dat er om coulance gevraagd wordt, lijkt mij dat zeer redelijk.

Goedemorgen @rweydemu

Wat vervelend dat jouw dochter buitenbundelkosten heeft gemaakt en dat je niet tevreden bent over de geboden service. 

Ik begrijp dat je geschrokken bent van deze kosten. 
Mocht dit voor de eerste keer gebeuren, dan zijn wij inderdaad coulant om een groot deel van de kosten éénmalig aan je te vergoeden.
Hier gelden echter wel een aantal uitzonderingen voor. Indien er met hetzelfde abonnement in het verleden een mb-aanvuller is gekocht, dan weet je in principe wat je moet doen om deze hoge kosten te voorkomen. 

Daarnaast worden er altijd waarschuwingsberichten toegestuurd zodra je jouw bundel (bijna) hebt verbruikt. Zodra je dit waarschuwingsbericht ontvangt, is het raadzaam om de mobiele data uit te zetten, of voordelig een mb-aanvuller bij te bestellen. Ook via de persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je ten alle tijden jouw verbruik inzien. 

Goed dat je een Plafond hebt ingesteld! Wanneer het Plafond gelijk is aan de abonnementskosten, kunnen er geen extra kosten worden gemaakt. Zodra het tegoed op is, wordt je simkaart direct geblokkeerd voor al het buitenbundelverkeer. 

Groet, 

Lisa 

 

 

 

Reageer