Beste Simpel,
Al sinds 2012 (!) heb ik een abonnement bij jullie. Heel fijn, want er was altijd onbeperkt smsen en dat gebruik ik optimaal aangezien ik één van de weinige twintigers in dit land ben zonder smartphone. Nu is mijn abonnement aangepast van onbeperkt smsen naar 500 smsjes per maand, wat voor mij veel te weinig is.
Hierover heb ik de volgende mail gekregen op 30 september 2019:
Beste V.H.P., Je hebt bij ons een sim-only abonnement met onder andere een onbeperkt sms bundel. Per 1 november 2019 kunnen wij je deze bundel niet meer aanbieden. In dit bericht leggen we je graag uit wat dit voor jou betekent en welke rechten je hebt. |
Wat ik alleen uit deze mail begrijp is dat ik óf mijn abonnement moet opzeggen met een opzegtermijn van één maand en als ik dat niet doe gaat er in DECEMBER een nieuw tegoed starten? Hierdoor ging ik er vanuit dat dit pas in december zou veranderen. Ik krijg nu op 26 november voor het eerst een sms van Simpel dat ik boven mijn bundel aan het gaan ben (ik vraag me dan af of dat niet eerder kan volgende keer), en nu zit ik op €80!!! Ik schrik hier echt super erg van en kan dit niet nu zomaar betalen.
Ik heb ontzettend lang en trouw bij Simpel gezeten en vond deze mail zeer verwarrend. Mogelijk heb ik het zelf niet goed begrepen, maar ik hoop dat als jullie deze mail teruglezen dat jullie zelf ook zien dat dit niet duidelijk is wat er nu precies gebeurd. Daarom hoor ik graag of jullie hier iets voor me kunnen betekenen.. Ik baal echt heel erg dat ik nu opeens zo met hoge kosten zit, terwijl ik altijd juist het laagste abonnement heb zonder internet oid..
Groeten, Vita