Zou het niet een beter idee zijn als er eerst om een actie wordt gevraagd als je buiten je bundel geraakt. Nu door omstandigheden weer (weliswaar door eigen schuld) ongemerkt een rekening van ruim € 45. Volgens mij zit er niemand op te wachten om ONGEMERKT door het plafond te schieten. Ik lees wel dat je een plafond in kan stellen, maar waarom niet altijd stoppen als bundel op is en pas na een bewuste actie er buiten gaan? Het moet technisch mogelijk zijn, want bij een overschrijding van € 50 wordt wèl automatisch afgesloten totdat je betaalt of tot je nieuwe periode start.
Beantwoord
Ongemerkt buiten bundel --> € 45 kosten
Beste antwoord door Phil
Hi
Balen dat je ongemerkt buiten de bundel bent gegaan en daardoor een hogere factuur krijgt!
We hebben ervoor gekozen om het verbruik niet automatisch te blokkeren wanneer de bundel op is aangezien is gebleken dat veel klanten dat niet prettig vinden. Om de klanten die dat wel prettig vinden hierin ook opties te geven hebben we het Plafond in het leven geroepen waarbij je een maximumbedrag per maand kan instellen. In jouw geval raad ik je dan ook aan om dat te doen zodat je meer controle hebt over de kosten en de kans verkleint of wegneemt dat je buiten de bundel gaat.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.