Factuur gekregen waarbij ik uit het niets 50 euro buiten mijn bundel ben gegaan, terwijl ik niet buiten mijn bundel ben gegaan. Hoe kan ik dit verhelpen?
Bladzijde 1 / 1
Heb jij al in je factuurspecificatie gekeken of je niet buiten je bundel bent gegaan? Je kan sws je plafond aanzetten in je persoonlijk account om hoge kosten te voorkomen inde toekomst.
Joe!
Joe!
Hallo, hier precies zo! Ook drie dagen geleden.
In 1x bijna 40 euro verbruikt op een tijdstip dat de telefoon van mijn dochter thuis lag en gewoon op Wifi aangesloten was. Dit vind ik niet fijn, hoe kan ik uberhaupt achterhalen waar deze mb's voor zijn gebruikt?
In 1x bijna 40 euro verbruikt op een tijdstip dat de telefoon van mijn dochter thuis lag en gewoon op Wifi aangesloten was. Dit vind ik niet fijn, hoe kan ik uberhaupt achterhalen waar deze mb's voor zijn gebruikt?
Bij mij ook terwijl er nog 158mb in mijn bundel zat. Zo maar ineens 471mb verbruikt buiten de bundel.
Hi
Bedankt voor jullie bericht.
Simpel snapt goed dat het vervelend is om buitenbundelkosten te maken waardoor de factuur hoger uitvalt dan gewenst. Zoals
Via de community heb ik jammer genoeg geen inzage in jullie facturen. Denk je dat de factuur toch niet klopt? Onze klantenservice staat jullie graag te woord om mee te kijken naar de factuur.
Groet, Astrid
Al 3x 50 euro buiten mijn bundel terwijl ik zie dat ik bijna niks verbruik maar jullie rekenen gewoon even SIMPEL 50 euro bij....
Hoi
Om ongewenste buitenbundelkosten tegen te gaan kan je de hierboven genoemde tips gebruiken. Wil je graag dat we samen specifiek naar je verbruik en kosten kijken, dan verzoek ik je om contact met ons op te nemen.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.