Skip to main content
Antwoord

onterechte factuur

• August 17, 2025
  • 7 reacties
  • 80 Bekeken

Wilma70

Wij blijven een herinnering krijgen voor een onbetaalde factuur. Echter is het abonnement per 20 juli beëindigd. Al meerdere keren contact gehad met de klantenservice maar steeds is het antwoord is om behandeling bij de financiële afdeling. Wanneer wordt het echt behandeld? Heb een hekel aan herinnering mails zeker als het niet terecht is.

Vriendelijke groet Wilma

Beste antwoord door Raveena

Goedemiddag, 

Dank je wel voor je bericht. Ik snap heel goed dat het frustrerend is om herinneringen te blijven ontvangen terwijl je abonnement al op 20 juli is beëindigd. Zeker als je al meerdere keren contact hebt gehad zonder duidelijkheid. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Omdat we via de community geen klantgegevens kunnen inzien, wil ik je vragen om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Zo kunnen we je dossier erbij pakken en dit verder uitzoeken. Je kunt ons bereiken via:

📱 WhatsApp App📞 Telefonisch Call (ma t/m vr 9.00 tot 21.00 uur, za 10.00 tot 17.00 uur) 🌐 Contactformulier Formulier

Vermeld daarbij je klantnummer en eventueel het factuurnummer, dan kunnen we sneller schakelen. We doen ons best om dit netjes en snel voor je op te lossen.

Hartelijke groet, 

Raveena 

Simpel

7 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Goedemiddag, 

Dank je wel voor je bericht. Ik snap heel goed dat het frustrerend is om herinneringen te blijven ontvangen terwijl je abonnement al op 20 juli is beëindigd. Zeker als je al meerdere keren contact hebt gehad zonder duidelijkheid. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Omdat we via de community geen klantgegevens kunnen inzien, wil ik je vragen om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Zo kunnen we je dossier erbij pakken en dit verder uitzoeken. Je kunt ons bereiken via:

📱 WhatsApp App📞 Telefonisch Call (ma t/m vr 9.00 tot 21.00 uur, za 10.00 tot 17.00 uur) 🌐 Contactformulier Formulier

Vermeld daarbij je klantnummer en eventueel het factuurnummer, dan kunnen we sneller schakelen. We doen ons best om dit netjes en snel voor je op te lossen.

Hartelijke groet, 

Raveena 

Simpel

• Starter
  • August 19, 2025

Hier exact hetzelfde, heb mijn abonnement zelfs binnen de 30 dagen geannulleerd in mei en nu augustus denken ze nog steeds geld af te kunnen schrijven. Na weet ik hoe vaak gebeld te hebben en beloofd dat ik geld terug zou krijgen en opzeggen, is me dat pas vorige maand gelukt en heb ik bevestiging ontvangen dat het is opgezegd, proberen ze nu weer geld af te schrijven, wat natuurlijk niet lukt. Ik bel niet meer, want dat kost me kapitalen en ze zeggen iedere keer iets anders.

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • August 20, 2025

Beste ​@Petriz,

Dank je wel voor je bericht. Vervelend om te horen dat dit nog steeds speelt, zeker na meerdere contactmomenten en een bevestiging van de opzegging.

Wil je me een privébericht sturen met de volgende gegevens, zodat ik dit voor je kan nakijken?

• 06-nummer

• Achternaam

• Postcode + huisnummer

• Geboortedatum

Dan kijk ik het graag verder voor je na.

Groet,
Sevn

• Starter
  • August 20, 2025

Hallo Sven,

Dank je voor het aanbod, maar als het goed is, zou het nu goed moeten komen en krijg ik een credit nota, Tenminste dat heeft ze beloofd en heb ik gelukkig op zwart/wit aangezien dit via Facebook messenger is gegaan. Mocht ik volgende maand toch weer een rekening op de mat krijgen dan neem ik contact met je op als dat ok is. 

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • August 20, 2025

Helemaal goed, ​@Petriz. Fijn om te horen dat het nu goed lijkt te komen en dat je die toezegging zwart-op-wit hebt via Facebook Messenger. Dat geeft inderdaad wat extra zekerheid.

Mocht er toch onverwachts iets misgaan en je alsnog een factuur ontvangt, neem dan gerust contact met me op, dat is natuurlijk helemaal oké. Ik help je dan graag verder.

Nogmaals dank voor je geduld en duidelijke terugkoppeling!

Met vriendelijke groet,
Sevn

• Starter
  • August 27, 2025

Nou ja, zoals verwacht is er weer niet gedaan wat werd gezegd. Krijg nu een aanmaning. Ben in mijn Simpel gaan kijken staat er dat er een korting wordt gegeven op een volgende factuur???????? Wat is er onduidelijk aan een email waarin staat dat mijn abonnement per 15 juli is beëindigd? 

je bent de laatste waar ik het aan vraag, anders ga ik terug naar het juridisch loket waar ik al contact mee heb gehad.

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • August 28, 2025

Beste ​@Petriz,

Het is helemaal niet de bedoeling dat dit zo lang speelt! Ik pak dit meteen privé met je op. Kijk je uit naar mijn privébericht? Dan handelen we het op die manier verder op.

Groet,
Bryan