Skip to main content

Op 14 november heb ik een klacht ingediend m.b.t onterechte kosten die in rekening gebracht zijn naar aanleiding van het feit dat ik op hetzelfde tijdstip 2x hetzelfde nummer gebeld zou hebben en dat ook nog eens meer dan anderhalf uur lang. Bovendien had ik geen belminuten meer en dat leek mij onterecht.

Nadat ik de klacht ingediend had werd ik de volgende dag teruggebeld door een vriendelijke man van Simpel. Deze had geen verklaring voor het feit dat er 2x hetzelfde nummer gebeld zou zijn. Daarop werd mij mondeling toegezegd (rechtsgeldig) dat hij de onterechte kosten zou crediteren en hij ging proberen om nog belminuten te regelen. Dit alles zou via email bevestigd worden. Ik was blij dat het zo fijn opgelost ging worden.

De bevestiging, hoe fijn ook toegezegd, bleef uit.

Daarop kreeg ik van een andere medewerkster van de klantenservice een bericht dat ik  mijn gesprekken beter moest afsluiten.

Daar heb ik nog op gereageerd door te vermelden dat een collega van haar mij al telefonisch benaderd had en het voor mij ging oplossen/crediteren. De zaak was daarmee voor mij al opgelost.

Als antwoord kreeg ik de mededeling dat er verder niet meer over gecommuniceerd kon worden.

Vandaag ontving ik de factuur en deze was niet gecrediteerd.

Ik ben zeer teleurgesteld in het feit hoe deze klacht afgehandeld is en hoe ik als klant behandeld ben.

Dit had ik zeker van Simpel niet verwacht!!!!

Ik hoop echter nog steeds dat we hier op een fatsoenlijke manier uitkomen.

Met vriendelijke groeten,

Louise Hendriks

Goedemiddag! ​@Loucarin

Heel vreemd dat er zelfs na meerdere contactmomenten, het nog steeds niet is opgelost. Excuses hiervoor!
Om met je mee te kunnen kijken, heb ik een aantal gegevens van je nodig. Wil je het 06-nummer van het Simpel abonnement en je persoonsgegevens doorgeven via een privébericht? Dan kan ik het voor je nakijken.

Groet, Chantal
Simpel

Reageer