Beantwoord

onverklaarbaar verbruik buiten de bundel

  • 3 February 2020
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

In mijn factuur staat dat ik (onverklaarbaar) ruim buiten mijn bundel ben gegaan. Op dat moment ben ik niet eens bezig geweest met mijn telefoon en ik ben nog nooit eerder buiten mijn bundel gegaan. Ik zou graag willen weten hoe dit kan en graag gebruik willen maken van de coulance regeling. 

icon

Beste antwoord door robertvanweersch 4 February 2020, 07:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Data of voice? Ik ga even uit van data.

Deze vraag wordt volgens mij dagelijks gesteld, dus als je even zoekt kunt je vast wel een vergelijkbare situatie met een antwoord vinden. Het korte antwoord: veel telefoons schakelijke automatisch op 3G/4G over als de wifi wegvalt of slecht is.

Stel in het gebruikersprofiel een verbruiksplafond in en stel dit ook nog eens op de telefoon in. Dat kan dit eigenlijk nooit meer gebeuren.

Reputatie 2
Badge +8

Hooi @FinnJens 

Welkom op onze Community!

Op onze Community kan je inderdaad vaak een soortgelijke vraag/issue terugvinden waar een antwoord op wordt gegeven door een andere Communitymember of door onszelf. In deze topic wordt ongeveer dezelfde vraag gesteld en deze is inmiddels ook beantwoord .:grin: Neem even contact met ons op, dan kijken we graag met je mee wat Simpel hierin voor je kan betekenen.

Groetjes, Alexandra

Reageer