Beantwoord

Over bundel heen gegaan.

  • 29 November 2020
  • 2 reacties
  • 660 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben zonder dat ik het heb gemerkt over mijn bundel heen gegaan en dit in een hele korte periode. Er wordt nu 50euro extra in rekening gebracht. Nu is mijn vraag of jullie een coulanceregeling hebben.

 

Mvg. Brendan Nijstad

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 November 2020, 14:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Soms zijn ze coulant bel even klantenservice

Goedemiddag @brendannijstad

Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van deze buitenbundelkosten. 

Zodra je jouw bundel (bijna) hebt verbruikt, sturen wij je altijd een waarschuwingsbericht per sms. 

Om buitenbundelkosten te voorkomen, is het raadzaam om een Plafond in te stellen via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Elke maand betaal je abonnementskosten, bijvoorbeeld €15,00 per maand. Indien je er zeker van wilt zijn dat je niet meer dan 15,00,- per maand betaalt, kan je een Plafond instellen op €15,00. Zodra jouw tegoed op is, wordt je simkaart geblokkeerd voor al het buitenbundelverkeer. 

Mocht je dan toch nog willen internetten, dan kan je voordelig een mb-aanvuller bestellen, via de Mijn Simpel pagina of per sms. 

Wat betreft de coulance, wil ik je inderdaad vragen om even contact met ons op te nemen.
Aan de hand van jouw persoonsgegevens kunnen wij nakijken of je in aanmerking komt voor de éénmalige coulance.

Groet, 

Lisa

Reageer