Beantwoord
Over mijn MB tegoed heen
Ik ben deze maand deze maand iets over mijn bundel heen gegaan (ongv 300 mb).
En nu worden er ineens €50 extra in kosten gebracht.nu vind ik dit persoonlijk heel onredelijk.
Gr. Bart
En nu worden er ineens €50 extra in kosten gebracht.nu vind ik dit persoonlijk heel onredelijk.
Gr. Bart
Beste antwoord door Anonymous
Hoi Bart,
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van de kosten buiten je bundel.
Als je wilt blijven internetten terwijl je internetbundel (bijna) volledig verbruikt is, kun je bij Simpel eenvoudig een voordelige MB-aanvuller bestellen. We sturen je een bericht als je internetbundel bijna op is, zodat je zelf kunt beslissen of je je mb’s wil aanvullen, geen internet meer gebruikt of internet buiten de bundel wil verbruiken.
Sommige van onze klanten willen de vrijheid houden om te kunnen kiezen voor buitenbundelverbruik, anderen willen zeker weten dat ze geen extra kosten kunnen maken boven een bepaald bedrag. Voor hen is er bij Simpel de mogelijkheid om een Plafondbedrag in te stellen. Hiermee bepaal je zelf welk bedrag je aan je telefoonrekening wil besteden.
Toch weten we dat het kan gebeuren dat je desondanks toch nog per ongeluk verrast kan worden door kosten voor bijvoorbeeld internetverbruik buiten de bundel. Als dat voor het eerst gebeurt zijn we coulant. We rekenen de kosten dan terug naar een MB- aanvuller. Natuurlijk wijzen we je dan wel op de keuzemogelijkheden, onze sms-notificaties, het volgen van je verbruik in onze app en de mogelijkheid om een Plafond in te stellen om extra kosten te voorkomen.
Normaal gesproken kun je onze klantenservice bellen met vragen hierover. Voor deze keer zoek ik graag via deze weg uit of we jou de coulance ook kunnen aanbieden.
Zou je je gegevens daarvoor in een privébericht willen doorgeven? We nemen dan zsm contact met je op.
Groeten, Josephine
Bekijk origineelIk kan me voorstellen dat je geschrokken bent van de kosten buiten je bundel.
Als je wilt blijven internetten terwijl je internetbundel (bijna) volledig verbruikt is, kun je bij Simpel eenvoudig een voordelige MB-aanvuller bestellen. We sturen je een bericht als je internetbundel bijna op is, zodat je zelf kunt beslissen of je je mb’s wil aanvullen, geen internet meer gebruikt of internet buiten de bundel wil verbruiken.
Sommige van onze klanten willen de vrijheid houden om te kunnen kiezen voor buitenbundelverbruik, anderen willen zeker weten dat ze geen extra kosten kunnen maken boven een bepaald bedrag. Voor hen is er bij Simpel de mogelijkheid om een Plafondbedrag in te stellen. Hiermee bepaal je zelf welk bedrag je aan je telefoonrekening wil besteden.
Toch weten we dat het kan gebeuren dat je desondanks toch nog per ongeluk verrast kan worden door kosten voor bijvoorbeeld internetverbruik buiten de bundel. Als dat voor het eerst gebeurt zijn we coulant. We rekenen de kosten dan terug naar een MB- aanvuller. Natuurlijk wijzen we je dan wel op de keuzemogelijkheden, onze sms-notificaties, het volgen van je verbruik in onze app en de mogelijkheid om een Plafond in te stellen om extra kosten te voorkomen.
Normaal gesproken kun je onze klantenservice bellen met vragen hierover. Voor deze keer zoek ik graag via deze weg uit of we jou de coulance ook kunnen aanbieden.
Zou je je gegevens daarvoor in een privébericht willen doorgeven? We nemen dan zsm contact met je op.
Groeten, Josephine
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.