Beantwoord

Overstappen abonnement

  • 15 July 2019
  • 3 reacties
  • 902 Bekeken

Ik heb nu een abonnement van 5 euro per maand, maar ik wil overstappen naar een nieuw abonnement van 10 euro per maand. Betaal ik hierdoor alsnog administratie kosten? Ook al heb ik al een Simpel abonnement?
icon

Beste antwoord door Tess 17 July 2019, 11:44

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8
Hi Jan!

Welkom op onze community!

Wanneer je je abonnement verlengt betaal je uiteraard geen administratiekosten. Je hoeft geen nieuw abonnement af te sluiten.
6 maanden voor je einddatum kun je je Simpel abonnement verlengen met een nieuwe actie! Op je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje ''abonnement'' kun je dit terug vinden.
Mocht je nog niet in aanmerking komen voor een verlening kun je wel gebruik maken van een bundelwijziging. Deze optie vind je ook terug op dezelfde pagina.

Mocht je er niet uitkomen kun je altijd contact met onze klantenservice.

Groetjes, Tess
IK BEN AL 2 DAGEN BEZIG OM EEN ABONNEMENT BIJ JULLIE TE NEMEN MAAR ELKE KEER ALS IK DE VRAGENLIJST HEB INGEVULD EN NAAR VOLGENDE GAAT OM HET AF TE RONDEN SPRING DE VRAGENLIJST WEER OMHOOG EN MOET IK WEER ALLES OP NIEUW GAAN INVULLEN EN ZO BLIJFT HET MAAR DOOR GAAN.ALS JULLIE SERVICE EN NETWERK OOK ZO WERKT DAN HEB IK TOCH WEL MIJN TWIJFELS OF IK ER GOED AAN DOET OM OVER TE GAAN STAPPEN...GROETJES.. dick oja het schijnd in het winkelwagentje te zitten deze bestelling/overstap maar ook dat is niet te zien rechts boven
Reputatie 3
Badge +7
Hoi @Dick, vervelend dat het bestellen niet lukt!

In dit topic heb ik vandaag een soortgelijke vraag beantwoord. Ook vind je hier het nummer van onze bestellijn.

Reageer