Beste,
Ik ben nu zo'n twee jaar met veel genoegen klant bij Simpel. In deze tijd ben ik nooit boven mijn databundel uitgekomen. Afgelopen nacht ben ik echter, wegens een storing aan mijn Wi-Fi netwerk, per ongeluk ver buiten mijn databundel uitgekomen. Dit is gebeurd terwijl ik sliep, en dus was het kwaad al geschied toen ik wakker werd en de waarschuwings-sms'jes zag. Nu dien ik opeens 50 euro extra te betalen op mijn komende factuur.
Het voelt onrechtvaardig om voor één nacht 50 euro extra te betalen, terwijl ik niet eens bewust buiten mijn bundel ben getreden. Ik blijf normaliter altijd netjes binnen mijn bundel en maak daarom ook geen gebruik van een plafond. Mijn vraag is nu dan ook of er eenmalig enige vorm van coulance mogelijk is.
Ik hoor graag van jullie wat er mogelijk is en eventueel of er anderen zijn met soortgelijke ervaringen.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Beantwoord
Per abuis dataverbruik buiten bundel
Beste antwoord door Karin303
Om te voorkomen dat je ongewild data verbruikt kun je op je telefoon het mobiele netwerk uitschakelen als je Wi-Fi gebruikt. Het plafond is er om te voorkomen dat je binnen je bundel blijft. Dat je er geen gebruik van wilt maken is jouw keuze..Of er coulance toegepast zal worden kan ik als medeklant niet zeggen. Klantenservice even bellen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.