Beste,
Ik ben nu zo'n twee jaar met veel genoegen klant bij Simpel. In deze tijd ben ik nooit boven mijn databundel uitgekomen. Afgelopen nacht ben ik echter, wegens een storing aan mijn Wi-Fi netwerk, per ongeluk ver buiten mijn databundel uitgekomen. Dit is gebeurd terwijl ik sliep, en dus was het kwaad al geschied toen ik wakker werd en de waarschuwings-sms'jes zag. Nu dien ik opeens 50 euro extra te betalen op mijn komende factuur.
Het voelt onrechtvaardig om voor één nacht 50 euro extra te betalen, terwijl ik niet eens bewust buiten mijn bundel ben getreden. Ik blijf normaliter altijd netjes binnen mijn bundel en maak daarom ook geen gebruik van een plafond. Mijn vraag is nu dan ook of er eenmalig enige vorm van coulance mogelijk is.
Ik hoor graag van jullie wat er mogelijk is en eventueel of er anderen zijn met soortgelijke ervaringen.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Beste antwoord door Karin303
Bekijk origineel