Beantwoord

Plafond en bundeltegoed

  • 25 February 2021
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Badge

Bij ‘Plafond aanzetten’ lees ik: ‘Als het Plafond bereikt is, sturen we nog een smsje. De simkaart is dan geblokkeerd voor uitgaand en inkomend verkeer dat zorgt voor extra kosten. Het tegoed van de bundels kan dan nog wel gebruikt worden’. 

Stel dat ik geen MB's meer heb, betekent dat dat ik nog wel kan bellen en sms’n als ik nog tegoed heb? En als mijn beltegoed op is, kan ik dan niet meer bellen als ik een plafond heb ingesteld?

Wel vervelend dat de app nu niet werkt bij mij. Dan kun je op vakantie of buitenshuis niet alsnog je plafond uitzetten of een bundel bijbestellen.

icon

Beste antwoord door Phil 26 February 2021, 12:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi @zatopek bob,

Wat je zelf omschrijft klopt inderdaad helemaal. Als je MB's op zijn kan je nog wel sms’en en bellen indien je daar tegoed voor over hebt. Dat werkt ook de andere kant op, als je belminuten op zijn dan wordt je verbinding om te bellen geblokkeerd maar kan je nog wel sms’en en MB’s verbruiken als je nog sms’jes en MB’s over hebt binnen je bundel.

Wat betreft de situatie rondom je Mijn Simpel-app verwijs ik je graag door naar deze topic. Daar heb ik zojuist op je gereageerd.

Fijn weekend gewenst alvast!

Groetjes,

Phil

Reageer