Beantwoord

Plafond en extra MB's bestellen

  • 11 maart 2021
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Ik heb op het abonnement van mijn zoon een plafond ingesteld om ongewenste kosten te voorkomen.

Nu is zijn plafond bereikt en ook zijn MB's zijn opgebruikt. Vervolgens krijgt hij automatisch een SMS met de melding dat zijn bundel is opgebruikt en dat hij extra MB's kan bestellen door een SMS te sturen naar 1255 (1000 MB voor 7 EUR). Hij kan deze bestelling zelfstandig doen, ondanks dat zijn plafond al is bereikt. 

 

Hoe kan dit? Want dit is juist de reden dat ik een plafond heb ingesteld?!

icon

Beste antwoord door Mila 12 maart 2021, 15:14

Hi @chiel54,

Welkom op onze community!

Begrijpelijk dat je een plafond hebt ingesteld op het abonnement van je zoon. Echter is deze, zoals je zelf aangeeft, bedoelt om ongewenste buitenbundelkosten te voorkomen. Wanneer er een MB-aanvuller besteld wordt, is de gebruiker bekend met de kosten die daarbij komen kijken en zijn deze daarom niet ‘ongewenst’. 

Omdat het om een kind gaat, kan je deze optie wel uitzetten. Hier legt mijn collega Houssam uit hoe.

Succes!

Groet,

Mila

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @chiel54,

Welkom op onze community!

Begrijpelijk dat je een plafond hebt ingesteld op het abonnement van je zoon. Echter is deze, zoals je zelf aangeeft, bedoelt om ongewenste buitenbundelkosten te voorkomen. Wanneer er een MB-aanvuller besteld wordt, is de gebruiker bekend met de kosten die daarbij komen kijken en zijn deze daarom niet ‘ongewenst’. 

Omdat het om een kind gaat, kan je deze optie wel uitzetten. Hier legt mijn collega Houssam uit hoe.

Succes!

Groet,

Mila

Reageer