Beantwoord

Plafond op factuur

  • 30 December 2023
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Ik heb op de factuur nog steeds prijsplafond staan maar dat is uitgeschakeld

icon

Beste antwoord door Damien 2 January 2024, 12:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Ellie Schelling 

 

Welkom op onze community!

 

Jouw plafond wordt achteraf in rekening gebracht. Als je deze in januari aan hebt gezet, wordt dit pas in februari in rekening gebracht. Hetzelfde met uitzetten: als je het plafond in december uitzet, wordt deze in januari nog 1 laatste keer in rekening gebracht. Op de factuur staat de periode waarvoor je nog betaald hebt. Mocht die periode afwijken van de datum waarop het plafond verliep, kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Hou er rekening mee dat het plafond ook een maand opzegtermijn heeft, net als jouw abonnement.

 

Een gelukkig nieuwjaar toegewenst!

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer