Beantwoord

Plafond overschreden

  • 24 September 2020
  • 1 reactie
  • 210 Bekeken

Ik heb voor onze zoon een plafond ingesteld qua maximaal te besteden bedrag.

Hoe kan het dan zo zijn dat we daar toch 2x overheen gaan..?

icon

Beste antwoord door Phil 25 September 2020, 16:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi @JEF GROEN!

Welkom op de Community!

Bij een ingeschakeld Plafond is het niet de bedoeling dat het maandbedrag hoger ligt dan het ingestelde bedrag. Uitzondering hierop is wanneer er buiten de bundel naar telefoonnummers is gebeld die ingesteld staan bij ‘Nummers instellen die je altijd kunt bereiken’.

Is het Plafond ingeschakeld en is er niet naar de altijd bereikbare telefoonnummers gebeld, dan raad ik je aan om even contact met ons op te nemen. Dan kijkt één van mijn collega’s graag met je mee naar de situatie.

Groetjes,

Phil

Reageer