Skip to main content
Antwoord

plafondkosten na opzegging

  • August 12, 2020
  • 1 reactie
  • 513 Bekeken

engelsclaudia

Mijn abonnement is beëindigd maar het plafond loopt door. Hoe kan ik dit stoppen?

Beste antwoord door Houscouss

Hi @engelsclaudia,

Welkom op onze Community!

In deze topic wordt dezelfde vraag gesteld en verder beantwoord. In feite zijn de Plafondkosten wel terecht gefactureerd, maar begrijpelijk dat het raar is dat je dit nog krijgt gefactureerd na beëindiging van je abonnement. Zoals Phil aangeeft kan je hierover even contact met onze klantenservice voor opnemen die je opgezegde abonnement en de opgemaakte facturen kan nakijken.

Groetjes,

Houssam

1 reactie

Houscouss
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • August 13, 2020

Hi @engelsclaudia,

Welkom op onze Community!

In deze topic wordt dezelfde vraag gesteld en verder beantwoord. In feite zijn de Plafondkosten wel terecht gefactureerd, maar begrijpelijk dat het raar is dat je dit nog krijgt gefactureerd na beëindiging van je abonnement. Zoals Phil aangeeft kan je hierover even contact met onze klantenservice voor opnemen die je opgezegde abonnement en de opgemaakte facturen kan nakijken.

Groetjes,

Houssam