Beantwoord

rechtstreeks contact

  • 1 December 2020
  • 3 reacties
  • 2107 Bekeken

Badge

Op welke manier kan ik rechtstreeks contact krijgen met iemand van Simpel??

icon

Beste antwoord door Mila 2 December 2020, 10:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @HHMeerwijk,

Welkom op onze community!

Je kan hier contact opnemen met onze klantenservice. 

Groet, 

Mila 

 

ik ben al een maand overstapt naar Simpel van een abonnement van 10 euro van 18Gb (geloof ik) gisteren kreeg ik een rekening van 59.45 euro, terwijl ik alleen van WIFI gebruik en ook terwijl ik nooit bij mijn vorige provider KPN van 5GB over mijn bundel heen gegaan ben. De rekening is niet eerlijk en mij is te hoog om te kunnen betalen. Het is erg lastig met Simple contact te nemen en graag wil ik email reactie op dit bericht. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Fati Noori 

Welkom bij onze Community!

Leuk dat je onlangs klant bent geworden. Super vervelend dat je kosten onverwacht zijn opgelopen. Vanwege privacy regelingen is het voor ons niet mogelijk om exact in te zien waar je MB's aan verbruikt zijn. Wij mogen enkel bijhouden op welke momenten je verbruik begint en stopt en hoeveel daarbij verbruikt wordt. Ik raad je aan om de instellingen van je telefoon te controleren. Wellicht dat je daar terug kan zien welke app(s) er qua verbruik uitspringt. Je kan ook apps zoals datatracker/datamanager downloaden om hier meer zicht in te krijgen. Je kan ook nakijken of wifi-assistentie/snelle netwerkwissel aanstaat op je toestel. Als dit het geval is, kan er stiekem gebruik worden gemaakt van je mobiele data wanneer je wifi verbinding zwak is.


Overigens is het altijd mogelijk dat er een datasessie wordt opgestart indien je toestel aan staat. Er lopen allerlei processen op de achtergrond waar ook dataverbruik bij komt kijken. Hier hoef je niet per se iets voor te doen op het toestel. 

Om buitenbundelkosten in de toekomst te voorkomen is het wellicht een idee om een Plafond in te stellen. Het Plafond is een dienst dat ervoor zorgt dat je niet meer voor verrassingen komt te staan. Je stelt het Plafond in via Mijn Simpel op een zelf gekozen limiet. Je kan daarna nooit kosten maken buiten dit limiet. Meer informatie vind je op je persoonlijke Mijn Simpel pagina. 

Je geeft aan dat de factuur te hoog is voor je om te betalen, dat kan ik goed begrijpen. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen zodat we samen even naar je situatie kijken. 

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer