Skip to main content
Beantwoord

Restitutie abonnement

• January 23, 2026
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Op 27-12-2025 is het abonnement beëindigd. Er is echter abonnementsgeld vooruitbetaald voor de periode 11-12-2025 t/m 10-01-2026. Op de laatste ontvangen factuur wordt nog wel even de verbruikskosten buiten de bundel t/m 10-01-2026 in rekening gebracht, maar over een restitutie van het abonnementsgeld over de periode 27-12-2025 t/m 10-01-2026 wordt gezwegen. Dit is diefstal! Graag ontvang ik de restitutie over de periode 27-12-2025 t/m 10-01-2026 à € 2,42 binnen 7 dagen. Anders gaat u akkoord met een stornering van factuur F2514460017.

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@cwlai , 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn als je na het stopzetten van je abonnement toch nog facturen of meldingen ontvangt. In veel gevallen worden facturen die na opzegging zijn aangemaakt systematisch gecorrigeerd, waardoor er uiteindelijk geen openstaand bedrag meer overblijft.

Soms kan het voorkomen dat er nog automatische herinneringen of meldingen worden verstuurd, ook al is alles al rechtgezet. Deze kun je dan als niet ontvangen beschouwen.

Omdat we via de community geen toegang hebben tot klantdossiers, kunnen we niet inzien welke correcties er precies zijn toegepast. Voor een volledig en persoonlijk overzicht raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct in je gegevens meekijken en bevestigen dat alles goed staat.

Mocht je nog andere vragen hebben, verneem ik die van je. 

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2026

Beste ​@cwlai , 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn als je na het stopzetten van je abonnement toch nog facturen of meldingen ontvangt. In veel gevallen worden facturen die na opzegging zijn aangemaakt systematisch gecorrigeerd, waardoor er uiteindelijk geen openstaand bedrag meer overblijft.

Soms kan het voorkomen dat er nog automatische herinneringen of meldingen worden verstuurd, ook al is alles al rechtgezet. Deze kun je dan als niet ontvangen beschouwen.

Omdat we via de community geen toegang hebben tot klantdossiers, kunnen we niet inzien welke correcties er precies zijn toegepast. Voor een volledig en persoonlijk overzicht raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct in je gegevens meekijken en bevestigen dat alles goed staat.

Mocht je nog andere vragen hebben, verneem ik die van je. 

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel