Skip to main content
Antwoord

Simkaart

  • September 8, 2022
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Het geld voor het abonnement was afgeschreven maar de simkaart is geblokkeerd dus ik heb het geld gestoorneerd

 

Beste antwoord door Charlie

Hi @Piet Van Cleef,

 

Op basis van jouw bericht kan ik niet in het abonnement kijken. Zou je ons een berichtje kunnen sturen, zodat we kunnen nagaan of de factuur nog terecht is?

 

Groet, Charlie

Simpel

2 reacties

Ik heb gestoorneerd omdat mijn simkaart was sfgesloten


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 8, 2022

Hi @Piet Van Cleef,

 

Op basis van jouw bericht kan ik niet in het abonnement kijken. Zou je ons een berichtje kunnen sturen, zodat we kunnen nagaan of de factuur nog terecht is?

 

Groet, Charlie

Simpel