Beantwoord

sms kosten buitenland

  • 20 June 2020
  • 3 reacties
  • 354 Bekeken

Ik heb een factuur ontvangen van eur 3,27 voor 8 smsjes naar het buitenland  die ik in 8 sec tijd allemasl zou hebben verstuurd. UK, fiji eilanden. Bij de uitgaande berichten op de telefoon staat niets dus ik heb ze niet verstuurd . Wat is hier aan de hand? Zijn er belkosten onterecht gefactureerd ?

icon

Beste antwoord door Phil 22 June 2020, 12:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Ralph van de Wiel!

Hoewel het merkwaardig kan overkomen zijn er verklaringen voor het versturen van dergelijke berichten. Heb je al in deze topic gekeken? Ook een kijkje hier kan erg nuttig zijn, medegebruiker Snowboard geeft daar nog enkele tips.

Mocht je daarna nog vragen hebben schroom dan niet om contact met ons op te nemen of mij of één van mijn collega’s in dit topic aan te spreken met een @!

Groetjes,

Phil

Hoi @Phil,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Er is een sms verstuurd naar Rusland, precies op het tijdstip dat ik een sms verstuurde naar mijn werkgever in Kaatsheuvel. Hoe kan dit? En kunnen de kosten vergoed worden?


Heb het Russische nummer ook al gegoogled maar daar komen geen duidelijke resultaten uit. 

Groetjes,

Iris
 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Iris282,

Allereerst welkom op onze Community!

Heb je de genoemde topics bekeken die hierboven staan vermeld in het bericht van Phil? Hier vind je het antwoord op je vraag. Het sms-bericht is daadwerkelijk verstuurd en zal ook zo worden gefactureerd.

Groetjes,

Houssam

Reageer