Goedemiddag @Caliet,
Begrijpelijk dat je vragen hebt betreft dat nummer. Het is één van de vele nummerinformatie- en doorverbindservices, helaas hanteren zij hoge tarieven per minuut voor deze functie.
Wij kunnen vanuit Simpel hier weinig aan doen, omdat jij zelf dat nummer hebt gebeld, waarschijnlijk denkend dat je rechtstreeks contact opnam met de desbetreffende instantie. Waarschijnlijk hebben mijn collega's je dit al aangeraden, maar het is handig om op de website van het bedrijf de contactgegevens op te zoeken. Zo weet je zeker dat je direct contact met ze opneemt. Verder raad ik je aan om dat doorverbindnummer te blokkeren op je toestel.
Nu je het plafond hebt verlaagd, zullen er geen extra kosten gemaakt worden, indien deze verlaagd blijft.
Groet,
Mila
Dank voor jouw reactie Mila, er zou zoals ik ook in mijn reactie heb aangegeven, zijn gebeld terwijl mijn vrouw (daar gaat het over) onderweg was naar haar werk. Dat heeft zij niet (bewust) gedaan. Handsfree bellen toch en wij hebben geen carkit of zo. Spontaan gebeld dan? Dat geeft dus geen lekker gevoel.
Groetjes Cliff
Ik krijg dezelfde reactie? Mijn tegen reactie zal ik niet nogmaals plaatsen.
Groetjes Cliff
Hi @Caliet,
Wij noteren enkel het verbruik van de simkaart die aan het abonnement is gekoppeld, wat niet vanaf buitenaf te beïnvloeden is. Met de simkaart is er dus wel gebeld naar het desbetreffende telefoonnummer. Doordat er een verbinding tot stand is gekomen met het telefoonnummer, worden de kosten in rekening gebracht. Deze kunnen wij daarom niet schrappen.
Groet, Charlie
Simpel