Skip to main content

Het valt me op dat we steeds eerder moeten betalen.

2 jaar terug was het nog rond de 20e van elke maand

Afgelopen jaar rond de 15e van elke maand

En nu word dat blijkbaar elke 10e van de maand?

 

Waarom gebeurt dit?

 

Hallo Jessica,

Welkom op de community en wat leuk dat je al zo lang klant bent!

Het klopt inderdaad dat wij het moment van het incasseren hebben moeten aanpassen.

Je kunt er nu van uitgaan dat als je abonnementsperiode bijvoorbeeld van 1 januari  tot 31 januari is, je factuur op 10 februari en de factuur erna op 10 maart enzovoort geïncasseerd wordt.

Natuurlijk kan dit wel eens 1 of 2 dagen later zijn in verband met vakanties en weekend, dan zijn de banken gesloten

De reden hiervoor is dat Simpel de laatste jaren veel nieuwe klanten  heeft mogen verwelkomen. Al deze klanten kunnen niet op dezelfde dag hun factuur ontvangen en betalen.
Hierdoor hebben we dit moment verspreid in de maand.

Ik wens je een fijne dag toe

Groet,
Ilan


Reageer