Beantwoord

Te hoge factuur door internet

  • 13 april 2019
  • 1 reactie
  • 321 Bekeken

Ik heb een abbonoment van 15 euro per maand. Afgelopen maand was mijn internet op dus
Heb ik de laatste dag een mb aanvullen gekocht.
Alsnog geen mb's bijgekregen. Maar zie wel extra kosten op de factuur. Namelijk 9 euro.
Ook geen probleem opzich.
Maar dan is mijn factuur in totaal 29 euro..
Ik snap het niet.
icon

Beste antwoord door Diana 15 april 2019, 09:29

Hoi Nonya,

Welkom op onze community.
Heb je al gekeken op Mijn Simpel? Via de factuurspecificatie kun je vaak direct inzien waar de kosten vandaan komen.
Na het bestellen van een MB-aanvuller ontvang je een sms-bericht zodra deze actief is. Mocht je internet verbruikt hebben voordat je de bevestiging hebt ontvangen dat de MB-aanvuller actief is, kan het voorkomen dat je kosten maakt buiten de bundel.
Vanuit de community hebben we geen inzage in je klantgegevens. Mocht je willen dat er iemand met je meekijkt naar de specificatie en factuur adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groeten,

Diana
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +7
Hoi Nonya,

Welkom op onze community.
Heb je al gekeken op Mijn Simpel? Via de factuurspecificatie kun je vaak direct inzien waar de kosten vandaan komen.
Na het bestellen van een MB-aanvuller ontvang je een sms-bericht zodra deze actief is. Mocht je internet verbruikt hebben voordat je de bevestiging hebt ontvangen dat de MB-aanvuller actief is, kan het voorkomen dat je kosten maakt buiten de bundel.
Vanuit de community hebben we geen inzage in je klantgegevens. Mocht je willen dat er iemand met je meekijkt naar de specificatie en factuur adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groeten,

Diana

Reageer