Skip to main content
Antwoord

te laat betaald

  • January 1, 2021
  • 1 reactie
  • 276 Bekeken

Amidou2003

Hallo beste heer/mevrouw 

 

Was van plan het openstaande bedrag morgen nog over te maken. Mijn broer betaalde mijn simple incasso en zelf wist ik niet dat ie al 2 maanden niet betaalt dus ik zou het jammer vinden dat mijn abonnement zo moet stoppen, zou mij abonnement nog door kunnen gaan als k het toch betaalt morgen zou heel fijn zijn en nog mijn excuses

 

Mvg Traore

 

Beste antwoord door Mila

Goedenavond @Amidou2003,

Welkom op onze community!

Ik heb via deze weg geen inzage in jouw gegevens. Daarom adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken.

Groetjes,

Mila

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • Antwoord
  • January 4, 2021

Goedenavond @Amidou2003,

Welkom op onze community!

Ik heb via deze weg geen inzage in jouw gegevens. Daarom adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken.

Groetjes,

Mila