Beantwoord

Te weinig betaald?

  • 26 July 2019
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Badge
Hallo

Mijn moeder heeft een eenvoudig abonnement van €4 per maand, alleen bellen.
Op haar eerste factuur staat een bedrag van €3,61.

Ik zou graag willen weten hoe dat kan?
icon

Beste antwoord door Ilan 29 July 2019, 13:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Phil,
Welkom op de community!

Wat goed dat je dit voor je moeder uitzoekt!

Om te zien hoe de kosten zijn opgebouwd, kan je moeder het beste op haar persoonlijke Mijn Simpelpagina onder het kopje "facturen" in haar specificaties kijken.
Omdat ik niet in haar gegevens kan kijken adviseer ik je, als je daarna nog vragen hebt, contact met ons op te nemen. Wij kunnen haar dan helpen.

Groetjes,
Ilan
Badge
Hallo,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb zitten te puzzelen op de factuur, maar het wordt mij niet duidelijk hoe jullie hebben gehandeld.
Haar abonnement is 28 mei ingegaan en toen is er €24 betaald.
€20 aansluitkosten en €4 vooruit voor de periode van 28 t/m 27 juni zou ik denken.

En dan staat dit op de factuur...


En dan raak ik het spoor bijster. 😥
Badge +8
Hi @PhilE ,

Ik zie dat je moeder een factuur heeft ontvangen van 31 mei tot 27 juni. Dat is geen volledige maand. Jouw moeder moet dus voor 27 dagen betalen.
Dat is de reden dat ze korting heeft gekregen voor 3 dagen.

Hopelijk is het nu iets duidelijker voor jullie!

Groet,

Youp
Badge
Dat klopt, dat zag ik ook.
Alleen vraag ik me af waarom.

En dan staat juli erbij en er daarna weer vanaf..
Reputatie 2
Badge +8
Ik adviseer je om even contact op te nemen met onze klantenservice door hier te klikken. Zij kunnen de gegevens van je moeder erbij pakken en uitleg geven.

Veel plezier op de Community en misschien kun je ook wel een badge verdienen door een vraag te beantwoorden?

Reageer