Skip to main content
Antwoord

telefoonbundel

  • August 6, 2022
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Angela Verploegen

Hallo,

Ik heb een bundel van 5GB en deze is opnieuw ingegaan op 1 augustus. 

Maar nu kjrijg ik vandaag op 6 augustus een bericht dat mijn bundel al voor 100% is verbruikt wn ik nu moet gaan betalen, terwijl bij mijn gegevens op de,telefoon staat dat ik pas 1 GB heb verbruikt van de  5GB.

Hoe kan dit, ik wil niet extra betalen.

Ik zal de schermafbeeldingen toevoegen.

 

Beste antwoord door Charlie

Hi @Angela Verploegen,

 

Wat vervelend dat het verbruik snel is gegaan! 

 

Vaak houdt het toestel een andere bundelperiode aan dan het abonnement van Simpel. Ik raad je daarom aan altijd van ons tegoed uit te gaan en jouw toestel hierop aan te passen om verwarring (en kosten) te voorkomen.

 

Groet, Charlie

Simpel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 8, 2022

Hi @Angela Verploegen,

 

Wat vervelend dat het verbruik snel is gegaan! 

 

Vaak houdt het toestel een andere bundelperiode aan dan het abonnement van Simpel. Ik raad je daarom aan altijd van ons tegoed uit te gaan en jouw toestel hierop aan te passen om verwarring (en kosten) te voorkomen.

 

Groet, Charlie

Simpel