Kost de budgetplafond ook geld als je als huidige klant een abbonement verlengt?
Bladzijde 1 / 1
Hi Kian,
Welkom op de community!
Wanneer je klant bent geworden vóór 8 augustus 2017 worden er geen kosten in rekening gebracht voor het plafond. Ook niet als je verlengt :)
Groet, Astrid
Welkom op de community!
Wanneer je klant bent geworden vóór 8 augustus 2017 worden er geen kosten in rekening gebracht voor het plafond. Ook niet als je verlengt :)
Groet, Astrid
Mijn eerste abbonement ging in op 10 augustus 2017, maar ik had een paar week eerder mijn abbonement afgesloten. Was ik dan al klant of was ik pas klant op 10 augustus
Je bent klant vanaf de datum dat je je abonnement hebt besteld. Zoals ik het nu lees, hoef je dus geen kosten te betalen voor het plafond. Tijdens het instellen van het plafond wordt gevraagd akkoord te gaan met onze voorwaarden. Hierin wordt aangegeven of de €0,50 voor jou van toepassing is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.