Beantwoord

Verlengen met de euroknaller

  • 10 January 2019
  • 2 reacties
  • 739 Bekeken

Badge
Ik heb me abonnement verlengd met de euroknaller voor maar 1 euro de eerste 6 maanden.
Mijn vraag is of het eigenlijk niet het slimste is om het duurste abonnement te kiezen met 10gb, en na die 6 maanden gewoon gratis naar beneden stellen naar wat goedkoper, dat zou iedereen toch willen doen of weten als het toch maar 1 euro kost, of zitten daar voorwaardes aan ?
icon

Beste antwoord door Youri 10 January 2019, 13:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Als je je abonnement verlengt dan profiteer je van de Eurokrakers-actie. Als je een abonnement later gaat wijzigen dan kun je niet kiezen uit deze actie-abonnementen, maar uit de zogenaamde wijzigen bundels abonnementen die op dat moment geldig zijn. Deze zijn niet zo voordelig als de speciale actietarieven voor verlengen. Ons advies: "Kies altijd voor het abonnement met de bundels die je nodig hebt, dan ben je het voordeligst uit."

Groeten, Youri
Badge
Jah ok maar je betaald de eerste half jaar toch 1 euro, en na een half jaar mag je weer verlengen of kan maandelijks gratis je bundel gratis omhoog of omlaag stellen toch ?
Dan ben je gewoon dom als je niet de dikste bundel neemt met 10gb toch of zie ik dat verkeerd ?

Reageer