Beantwoord

Verlengen na einddatum 2-jarig contract

  • 30 April 2019
  • 3 reacties
  • 1624 Bekeken

Mijn abonnement is afgelopen in augustus, als ik verleng kan ik gebruik maken van de lopende actie en is mijn abonnement 3 maanden gratis.

Maar wat als ik pas verleng als mijn contract afgelopen is (in augustus)? Is mijn abonnement dan ook 3 maanden gratis?
icon

Beste antwoord door Youp 1 May 2019, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8
Hallo!

Dat ligt er maar net aan of Simpel nog steeds dezelfde acties hanteert op dat moment. Het is nu nog niet bekend hoelang de actie duurt en wat de toekomstige acties worden.

Wat wel belangrijk is om te weten: Als je nu al voor een verlenging kiest heb je direct weer een contract voor 1 jaar of 2 jaren. Dus je neemt de resterende maanden van je oude contract niet mee. 👍🏼

Groet.
Hi

De actie voor verlengen lijkt leuk, maar heeft een beperkt aantal smsjes voor €2,50.
Mijn huidige abonnement verloopt in november en heeft voor de zelfde prijs meer smsjes.
Als ik nu niet verleng en in november het abonnement automatisch door blijft lopen, blijf ik dan voor € 2,50 een onbeperkt aantal smsjes krijgen, zoals ik nu heb?
Ook MB's en bellen zijn beter in mijn huidige abonnement.

Dank
Badge +8
Hallo Hubert,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Als jij na je einddatum van je contract niets hebt laten weten, loopt jouw abonnement inderdaad maandelijks door met dezelfde voorwaarden. Zie hier ook een topic hierover.

Groet,

Youp

Reageer