Beantwoord

Verzamelfactuur

  • 21 April 2020
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Goede middag, ik denk er over na om met onze 55 abonnementen over te stappen naar Simpel.

Ik weet dat je de abonnementen 1 voor 1 moet overzetten via de site. mijn vraag is kan ik al deze abonnementen in één Mijn Simpel portal beheren en ontvang ik één verzamelfactuur, of worden dit meer facturen en zo ja hoeveel dan? en staat op deze facturen de btw apart vermeld?

mvg, Patrick

icon

Beste antwoord door Houscouss 22 April 2020, 10:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Patrick,

Welkom op onze Community en wie weet alvast welkom bij Simpel! :wink:

Voor particuliere sim-only abonnementen geldt er een maximum van 5 abonnementen. In dit geval gaat het dus om 55 zakelijke sim-only abonnementen, omdat voor het aantal zakelijke abonnementen geen limiet geldt. Het is dan inderdaad zoals je zelf ook aangeeft benodigd om per abonnement een bestelling te doen. Check hiervoor de internetpagina voor zakelijke abonnementen.

Vervolgens is het mogelijk om onder één Mijn Simpel account alle abonnementen te koppelen, ook de koppeling dient per abonnement te worden gedaan. Dit hoeft wel maar 1x te gebeuren en dan zijn alle abonnementen in te zien en te beheren vanuit één Mijn Simpel account.

De facturen worden per maand per abonnement opgemaakt. Er is geen sprake van een verzamelfactuur doordat ieder abonnement een eigen verbruik heeft en wellicht een andere facturatie cyclus. Wél wordt de btw apart vermeld op de facturen. Indien je hulp of assistentie nodig hebt, schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Groetjes,

Houssam

Reageer