Beantwoord

Via Via Voordeel aanmelden?

  • 1 April 2023
  • 5 reacties
  • 506 Bekeken

Hallo,

Ik probeer een vriend aan te melden door middel van Via Via voordeel. Echter we webpagina hiervan toont geen invulformulier om de aanmelding te doen. Zie de pagina op: https://www.simpel.nl/via-via-voordeel-delen. Zowel via de webpagina op de laptop en de App tonen geen invulformulier.

Hoe kan ik nu toch iemand aanmelden voor Via Via Voordeel?

icon

Beste antwoord door nancy0304 5 April 2023, 21:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @nancy0304,

Leuk om te lezen dat je iemand bij ons wilt aanmelden! 

Heb je toevallig de cookies van onze website geweigerd? Het komt weleens voor dat je hierdoor de weergave van het formulier niet ziet. 
Mocht dit het geval zijn dan wil ik je graag vriendelijk verzoeken om het nog eens te proberen met de juiste rechten. Weet je niet zeker of je het hebt gedaan? Dan kan je het beste jouw browser geschiedenis verwijderen en opnieuw desbetreffende pagina bezoeken. 

Heeft bovenstaande ook niet gewerkt? Probeer het dan even via een incognito venster. Een incognito venster kan je ook openen via jouw gewenste browser (gebruik de toetsen op jouw keyboard Ctrl + Shift + N). Uiteraard verneem ik graag en of bovenstaande tips hebben geholpen. Zo niet, dan kan je contact met ons opnemen zodat wij met jou mee kunnen kijken naar een alternatieve oplossing. 

Groetjes, Noor
Simpel. 

Hallo, 

 

Bedankt voor het antwoord. Het is inmiddels gelukt om het formulier in te vullen. Ik had niet specifiek cookies geweigerd. Het bleek dat de tracker-blokkeer software (Pi Hole) ervoor zorgde dat het formulier niet tevoorschijn kwam. Pi Hole tijdelijk uitgezet en daarna was het invulformulier wel zichtbaar. 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @nancy0304

Fijn om te lezen dat je de oorzaak hebt kunnen vinden! 
Dit soort programma's kunnen inderdaad er voor zorgen dat een website niet optimaal werkt. 
 

De korting zal trouwens worden verrekend zodra het nieuwe abonnement door de 15 dagen bedenktermijn heen is gekomen. De bedenktermijn loopt vanaf de overstapdatum van het nieuwe abonnement. Ook ontvang je van ons twee keer een e-mail betreft de Via Via Voordeel. De eerste e-mail betreft dat je een bestelling hebt geplaatst hebt met de link en de tweede e-mail is de definitieve bevestigingsmail. Indien je beide e-mails van ons hebt ontvangen zal de korting automatisch verrekend worden op de eerst volgende factuur.  

Groetjes, Noor
Simpel

Hallo allemaal. Noem me maar een nieuweling. Ik ben blij dat ik hier ben. Fijne dag iedereen!)

Reputatie 2
Badge +7

Hallo daar @Nick55

Welkom op onze community! Wij zijn ook blij dat je er bent 😄

Mocht je ergens tegenaan lopen met jouw abonnement, neem gerust even een kijkje op de community! 
Kom je er echt niet uit, dan kan je altijd ook even contact opnemen met onze klantenservice! 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer