Beantwoord

via via voordeel maandelijks of eenmalige korting?

  • 25 July 2020
  • 6 reacties
  • 242 Bekeken

Ik vindt dat jullie duidelijker moeten zijn. Ik heb de actie voorwaarden en alles goed door gelezen. Er staat nergens bij dat het om een éénmalige korting van 10 euro gaat. 

 

Dit noem ik misleiding om klanten te werven. 

Ik ben er vanuit gegaan dat het een maandelijkse korting van 10 euro is daarom heeft mijn zoon mijn andere zoon via de voordeel uitgenodigd omdat die er ook vanuit gingen dat ze alle twee 10 euro korting kregen per maand. Anders hadden ze het nooit zo gedaan.

 

Dus simpel hoe gaan jullie dat oplossen.

icon

Beste antwoord door Houscouss 27 July 2020, 15:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

je bent er vanuit gegaam dat het een maandelijkse korting betreft, maar dat staat er niet....

Nee klopt maar er staat ook nergens dat het eenmalig is

Reputatie 6
Badge +9

er wordt een korting gegeven van 10 euro staat er

Dat heb ik gelezen maar niet dat het maar eenmalig is of iedere maand. Dat mag er wel wat duidelijker in staan. 

Reputatie 6
Badge +9

Misschien kan het inderdaad beetje duidelijker, maar maandelijks 10 euro korting geven aan jou en een vriend zou 2 x  gratis 2 jarig abonnement zijn.....bij abonnement van 2.50 nog geld toe.....

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Vos,

Welkom op onze Community!

Ik zie dat jij en @Karin303 al aardig ver zijn gekomen. Na dit te hebben gelezen, hebben wij ook besloten het stukje tekst aan te gaan passen zodat het nog duidelijker staat vermeld. Bedankt voor de tip guys! :grin:

Groetjes,

Houssam

Reageer