Beantwoord

Via Via voordeel niet duidelijk genoeg

  • 5 April 2021
  • 1 reactie
  • 274 Bekeken

Ik heb eerder dit jaar via een via via voordeel link een abbonement afgesloten, maar nooit de korting ontvangen.

Na contact met de klantenservice te hebben gehad, zou ik de link niet aangeklikt hebben. Al was er wel te zien dat de via via voordeel link aangemaakt was. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de link heb gebruikt, Dus mijn vermoeden is dat de adblocker misschien wat heeft geblokkeerd?

Dus helaas geen via via voordeel,

 

Dus ik wil hier toch even kwijt dat voor mij de ervaring van hoe het gebruik van het via via voordeel zeer onduidelijk is.

Het zou erg prettig zijn om te weten of het voordeel nou werkelijk is meegenomen na de bestelling, Want dat geeft tenminste nog de mogelijkheid, al is het omslachtig, de bestelling te annuleren en opnieuw aan te vragen.

Tevens vraag je je dan af of het niet gewoon al tijdens je bestelling getoond kan worden.

 

 

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Mila 7 April 2021, 10:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @avdb,

Welkom op onze community en wederom welkom bij Simpel!

Balen dat de korting niet is toegekend. Ik kan begrijpen dat je dit jammer vindt, echter ontvang je (en de promotor) altijd een aparte bevestiging betreft het Via Via Voordeel wanneer er via de link wordt besteld. Wanneer dit niet het geval, is het handig om meteen contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je meekunnen kijken. 

Overigens wordt de korting niet meteen zichtbaar tijdens de bestelling, omdat deze pas na de bedenktijd toegevoegd wordt. Dit, i.v.m. een mogelijke annulering. 

Omdat de bedenktermijn is verstreken, kan de korting niet worden toegevoegd. 

Mocht je zelf iemand aanraden om klant te worden bij Simpel, kan je terugzien dat er via de link is besteld wanneer óók jij een bevestiging ervan ontvangt. 

Groet,

Mila

 

Reageer