Skip to main content
Beantwoord

Via Via Voordeel niet verwerkt


Lucas Bouwman
Forum|alt.badge.img

Dag

 

Iemand betekend met termijn waarop ViaVia wordt verrekend?

 

Nu 3 facturen verder en is het voordeel zowel bij mij als de opgever niet verrekend. 

 

Bedenktijd is natuurlijk al voorbij dus dat geldt niet als reden

 

 

Beste antwoord door Mila

Goedenavond @Lucas Bouwman.

Wat leuk dat je bent aangedragen, wederom welkom! 

De korting wordt automatisch na de veertien dagen bedenktijd toegekend en zichtbaar op de Mijn Simpel pagina's. Dit geldt alleen wanneer je een bevestiging ontvangt dat deze is goed gekeurd. Omdat ik via deze weg geen inzage heb in jullie abonnementen, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken.

Groet,

Mila

 

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 18 juli 2022

Goedenavond @Lucas Bouwman.

Wat leuk dat je bent aangedragen, wederom welkom! 

De korting wordt automatisch na de veertien dagen bedenktijd toegekend en zichtbaar op de Mijn Simpel pagina's. Dit geldt alleen wanneer je een bevestiging ontvangt dat deze is goed gekeurd. Omdat ik via deze weg geen inzage heb in jullie abonnementen, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken.

Groet,

Mila

 


Mira119
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 27 juli 2022

De korting van via voordeel ook niet op factuur verwerkt.

Ook de bedenktijd datum van degene die ik heb aangemeld ook verstreken.

Wat nu?

M. Leerentveld


Janine
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 254 reacties
  • 28 juli 2022

Hi @Mira119 ,

Vervelend dat je de beloning nog niet hebt ontvangen. 

Ik wil je vragen even contact met ons op te nemen zodat we samen naar de korting kunnen kijken. Het is mogelijk dat er een vertraging is opgelopen bij het belonen van de korting.

We spreken je graag!

Groetjes, Janine

Simpel


Reageer