Beantwoord

Via Via Voordeel voor mijn kinderen

  • 14 January 2021
  • 10 reacties
  • 989 Bekeken

Kan ik het via via voordeel ook voor mijn kinderen gebruiken?

Zoja kan ik met dit voordeel daarna nog wel de accounts koppelen

icon

Beste antwoord door Phil 15 January 2021, 15:27

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @JvanDijken003,

Welkom op onze Community. Leuk om te lezen dat je ook voor je kinderen een Simpel abonnement wilt!

Je kan op de Via Via Voordeel-pagina de gegevens van een bestaand abonnement invoeren waarna je per e-mail een link ontvangt. Die link kan je delen met wie je wilt en gebruiken om abonnementen voor je kinderen mee te bestellen. Het toepassen van Via Via Voordeel heeft geen effect op de Mijn Simpel accounts. Na het bestellen en in gebruik nemen kan je voor de nieuwe abonnementen, per abonnement, een Mijn Simpel account aanmaken. Vervolgens kan je vanuit je hoofdaccount de nieuwe accounts koppelen.

Groetjes,

Phil

Op de Via Via voordeel pagina staat geen link naar dit formulier. Hoe verder?

 

Hi @Marleencools

Van harte welkom op onze Community. 

Als je de bovenstaande link opent, dan kom je uit bij het formulier waar je jouw gegevens moet invullen. 
Zodra je dit hebt gedaan ontvang je een link die je kan delen met je vrienden. 

Als je dit niet te zien krijgt dan is het raadzaam om de cookies te verwijderen van je computer.
Mocht dit de problemen niet oplossen, dan raad ik je aan om het via een andere browser/apparaat te proberen. 

Groet,

Lisa

Badge

ben je niet de enige, wij hebben er ook last van. 

Ik heb het in maart aangevraagd en het antwoord is nu wij kunnen niet tot maart terug kijken

Simpel is zo Simpel nog niet

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Ruud1-rina,

Vervelend om te lezen dat de korting niet is toegekend.

Hebben jij en de persoon die je hebt aangedragen wel een bevestiging van de bestelling met het Via Via Voordeel ontvangen? Als dat niet het geval is, is er niet via de link besteld waardoor de korting niet toegevoegd kan worden. Mijn advies is om dit altijd na te kijken en als je denkt dat er niets goed is gegaan, binnen de bedenktermijn contact opnemen.

Groet,

Mia 

Badge

Als ik het niet had beverstigd was dan haar acount dan we was singegaan.

Laat maar ik word zo moe van de smoesjes van Simpel personen op de helpdesk die vandaag de 50 contact momenten hebben gehaald tot hoor maar het probleem ie er nog steeds. ik heb een tijdelijk e-mail account er over 90 dagen niet meer is. hoe ga ik dan wekelijks mij wachtwoord wisselen

robert had donderdag beloofd  nog terug re bellen, met de gegevens voor mij provider. Tot op heden niets vernomen. Je word volgepropt met leugens en gebeurd niet ingebreke stelling is onder weg schade tot nu tot 11000 euro

Reputatie 4
Badge +8

Als ik het niet had beverstigd was dan haar acount dan we was singegaan.

Laat maar ik word zo moe van de smoesjes van Simpel personen op de helpdesk die vandaag de 50 contact momenten hebben gehaald tot hoor maar het probleem ie er nog steeds. ik heb een tijdelijk e-mail account er over 90 dagen niet meer is. hoe ga ik dan wekelijks mij wachtwoord wisselen

robert had donderdag beloofd  nog terug re bellen, met de gegevens voor mij provider. Tot op heden niets vernomen. Je word volgepropt met leugens en gebeurd niet ingebreke stelling is onder weg schade tot nu tot 11000 euro

@Ruud1-rina

Indien er met de Via Via Voordeel-link is besteld, dan worden zowel het lopende abonnement als het nieuwe abonnement aangemeld voor Via Via Voordeel en ontvangen jij en de nieuwe klant per e-mail een bevestiging dat er met korting is besteld. In diezelfde e-mail staat ook nog aangegeven dat je dan later een definitieve bevestiging of afwijzing ontvangt. Heb je die e-mail niet ontvangen, dan betekent dat automatisch dat er niet via de Via Via Voordeel-link is besteld.

Met betrekking tot je e-mailadres sta je op meerdere manieren in contact met mijn collega’s en verloopt dat via een ander topic. Om alles overzichtelijk te houden laten we dat ook via die weg verder lopen.

Ik heb net een abonnement voor mijn zoon aangevraagd en daarna zag ik pas dit via-via-voordeel. Is het mogelijk om toch die korting te krijgen? Het lijkt me duidelijk dat mijn zoon (minderjarig) via mij aan zijn abonnement komt. Al was het maar omdat ik het ook betaal.

Reputatie 2
Badge +8

Goedenavond @FrankHarvu,

Wat leuk dat je een abonnement voor je zoon hebt afgesloten. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat jullie samen naar deze situatie kunnen kijken. 

Groet,

Mila

Dag Mila,

Dank je. Ik heb het gedaan.

Groet,

Frank

Reageer