Goedemorgen,
Een aantal dagen terug kreeg ik de melding dat ik over de €40 heen ging (had vorige maand het plafond uitgeschakeld, foutjeeeeeee) - en of ik wellicht al via een link dat bedrag wilde betalen .
Heb gelijk €40 overgemaakt via iDeal, maar krijg nu bericht dat mijn factuur klaarstaat, maar daar is deze €40 nog niet op in mindering gebracht. Het bedrag wordt geincasseerd op 11 september.
Kan ik er vanuit gaan dat er €40 minder wordt geincasseerd? Of gaat dit fout morgen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Vreeswijk77 ,
Wat leuk dat je actief bent op onze community!
Wanneer je een aanbetaling hebt gedaan van € 40,00, gaat dit bedrag uiteraard van je factuur af. Dit is ook zichtbaar als jij je factuur opent.
Je kunt facturen inzien via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina onder het kopje ´Facturen´.
Groet,
Youp!
Wat leuk dat je actief bent op onze community!
Wanneer je een aanbetaling hebt gedaan van € 40,00, gaat dit bedrag uiteraard van je factuur af. Dit is ook zichtbaar als jij je factuur opent.
Je kunt facturen inzien via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina onder het kopje ´Facturen´.
Groet,
Youp!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.