Skip to main content
Antwoord

vraag over betalen

  • September 18, 2019
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

Nathan
Ik had twee weken geleden 40 euro betaald
En nu krijg weer hogen rekening en wouw eigenlijk weten hoe dat komt en waar moet dat verdaan komen en ik snap er niks van ?

Beste antwoord door Johnny

Allereerst kun je deze kosten in de toekomst voorkomen door een plafond in te stellen, zie https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten

De specificatie kun je downloaden en daarop kun je zien waardoor de kosten gemaakt zijn. Wellicht kun je op je telefoon zelf via een datamanager inzien waaraan data verbruikt is als het om dataverbruik gaat, Simpel kan dat niet inzien voor je.

1 reactie

Johnny
Forum|alt.badge.img+8
  • Ster
  • Antwoord
  • September 18, 2019
Allereerst kun je deze kosten in de toekomst voorkomen door een plafond in te stellen, zie https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten

De specificatie kun je downloaden en daarop kun je zien waardoor de kosten gemaakt zijn. Wellicht kun je op je telefoon zelf via een datamanager inzien waaraan data verbruikt is als het om dataverbruik gaat, Simpel kan dat niet inzien voor je.