Beantwoord

vreemde hoge kosten

  • 2 May 2019
  • 2 reacties
  • 882 Bekeken

Badge
Beste, mijn moeder heeft drie dagen geleden een eerste mailtje ontvangen dat er een (deel)blokkade op haar simkaart is gezet om haar te beschermen tegen hoge kosten, omdat zij €50 buiten haar bundel zou zitten. Nu heb ik de facturen tot aan deze periode en alle bijbehorende specificaties allemaal bekeken en ze heeft nauwelijks data verbruikt en ze heeft alleen maar de abonnementskosten op de specificaties staan. Ze is dus nergens buiten haar bundel gegaan. Graag verneem ik wat er aan de hand is of dat jullie last hebben van hackers of fishing. Iets anders kan het bijna niet zijn.

Met vriendelijke groet,

Ratna Drost.
icon

Beste antwoord door Alexandra 6 May 2019, 14:30

Bekijk origineel

2 reacties

ls

ik heb hetzelfde probleem
heden ( 03.05.19) een bericht ontvangen dat mijn plafond ( na 2 dagen in de nieuwe periode) bijna bereikt is maar op het verbruiksoverzicht ( specificatie) staat verbruik 0,00.
Hoe kan dit
mvg

toon kandelaars
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Ratna en Toon!

Welkom op onze community!

Geen nood, we hebben geen last van hackers of fishing :)

Als je een bericht krijgt over je verbruik, dan vindt je dat (nog) niet terug op je facturen of specificaties, omdat het over je huidige verbruik gaat. Dat is nog niet in rekening gebracht.
Je vindt de huidige verbruiksspecificatie op de Overzicht pagina van je Mijn Simpel account. Onder het kopje ‘Verbruiksspecificatie’ kun je zien of en wanneer er kosten in rekening zijn gebracht.

Als je daar ook geen kosten ziet, en er is een nieuwe periode ingegaan, dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken.

Wil je geen buitenbundelkosten maken? Dan kun je een Plafond instellen. Zodra je de limiet die je zelf kiest hebt bereikt, wordt je verbruik gestopt. Hoef je dat ook niet steeds in de gaten te houden :)

Groetjes, Alexandra

Reageer