Beantwoord

Waarom is belplafond niet gratis en krijg je 15 minuten bedenktermijn. bij kopen van goederen krijg je ook bedenk termijn.

  • 26 May 2021
  • 2 reacties
  • 361 Bekeken

belplafond per ongeluk voor een paar seconden aangezet; krijg ik gelijk een rekening van 50 cent. Ik ben al klant sinds 2008 en plafond instellen was altijd gratis. Nu heb ik een nieuwe abonnement voor mijn moeder aangeschaft en ik zet automatisch plafond aan. zie ik opeens bij de rekening 50 cent staan terwijl ik onbeperkt bellen heb aangeschaft; bleek het om een belplafond instellen te gaan. dus ik heb het snel weer uitgezet. Het is maar 50 cent maar ik vind het onredelijk. Ik al klant sinds 2008 en wist niet dat je er nu maandelijks voor moet betalen. en gezien het feit dat ik een onbeperkt bellen abonnement heb genomen is een plafond ook niet nodig. Mijn moeder gebruikt nooit data Dus ik had helemaal geen plafond in hoeven te stellen als ik wist dat het geld kostte. Bij het aanzetten knop zat ook geen waarschuwing: als u het aanzet kost  het 50 cent per maand. Waarom is plafond instellen niet meer gratis? En moet je voor een paar minuten of seconde dat het per ongeluk aanstaat voor een hele maand betalen.

icon

Beste antwoord door Phil 28 May 2021, 12:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Klopt voor nieuwere abonnementen is het tarief voor plafond 50 cent per maand Je kunt het dus beter meteen maar weer uitzetten ......Je bent zelf al  klant sinds 2008 maar het plafond heb je ingesteld voor een nieuw.... abonnement ...Je kunt even de klantenservice bellen misschien wordt het bedrag  van 50 cent  je dan kwijtgescholden...

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @simpelissimpel,

Leuk dat je ook voor je moeder een abonnement bij ons hebt besteld!

Het Plafond is niet alleen om buitenbundelkosten voor het bellen te voorkomen. Met het Plafond stel je een maximaal maandbedrag in voor het gehele abonnement. Bereik je het ingestelde bedrag, dan kan je geen buitenbundelkosten (meer) maken en enkel nog tegoed vanuit de bundels gebruiken. Voordat je het Plafond instelt krijg je de bijbehorende voorwaarden te zien, waaronder dat gebruik van het Plafond € 0,50 per maand kost. Elk abonnement staat op zichzelf waardoor het per abonnement verschilt of er Plafondkosten van toepassing zijn. Bij nieuwe abonnementen zijn er kosten van toepassing, bij abonnementen die voor augustus 2017 besteld zijn niet.

Groetjes,

Phil

Reageer