Beantwoord

Waarom is het buitenbundeltarief zo hoog?

  • 20 April 2021
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Op mijn laatste telefoonrekening worden extra kosten berekend voor buiten bundel mbs.

 

Hoewel ik snap dat ik deze mbs daadwerkelijk verbruikt heb een dat ik een plafond had kunnen instellen, vind ik de 18 euro voor 120mb wel bizar veel.

Ik ga nooit over mijn bundel en zelfs deze ene keer dus ook maar met 120mbs. 

Daarnaast heb ik ook net weer bij jullie verlengd (met 8gb ipv 5gb inbegrepen). 

Vandaar dat ik het extra zuur vind dat ik nu op de valreep nog zulke extra kosten krijg. 

Zou toch fijn zijn als jullie de tarieven voor buiten bundel gebruik enigszins realistisch konden maken.

 

Krista

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 April 2021, 11:24

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @KTH83

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden! 

In verband met privacy heb ik je berichtgeving allereerst iets aangepast. 


Wat vervelend dat de kosten zo hoog opgelopen zijn.
Zodra je tegoed op is en je blijft door internetten, dan geldt er een buitenbundeltarief van 15 cent per MB. De kosten kunnen dan inderdaad hoog oplopen. 

Het is raadzaam om een Plafond in te stellen via jouw persoonlijke Mijn Simpel account. 
Wanneer het Plafond gelijk is aan de abonnementskosten, kunnen er geen extra kosten worden gemaakt. Zodra het tegoed op is, wordt je simkaart geblokkeerd voor al het buitenbundelverkeer. 
Het is dan nog wel mogelijk om voordelig een MB-aanvuller te bestellen via Mijn Simpel, of per sms. 

Ik hoop dat je ondanks deze situatie, veel plezier zal beleven met je nieuwe bundel! 

Groetjes, 

Lisa

 

Reageer