Beantwoord

Waarom is mijn abonnement afgesloten?

  • 25 January 2021
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Goedendag ,

 

Ik heb even een vraagje we hebben sinds deze maand buget beheer maar nu heb ik rekening nummer gewijzigd  en ben ik toch afgesloten 

Hoe kunnen we dit het beste oplossen  

Het zo fijn om weer aangesloten te worden 

 

Met vriendelijke  groet 

 

Jeroen de vos 

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa_12 25 January 2021, 14:19

Hi @Jeroen1985

Van harte welkom op onze Community. 

Wat vervelend dat je wegens een betaalachterstand bent afgesloten. 
Om de blokkade op te heven is het raadzaam om eerst de openstaande facturen via de Mijn Simpel pagina te voldoen. Zodra de betaling is verwerkt wordt je direct weer aangesloten. 

Als je het rekeningnummer via de Mijn Simpel pagina hebt gewijzigd, dan wordt de factuur van volgende maand automatisch van je rekening geïncasseerd. 
Als dit niet het geval is, wil ik je vragen om even contact met ons op te nemen. Wij kijken dit dan graag voor je na.

Groet,

Lisa

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Jeroen1985

Van harte welkom op onze Community. 

Wat vervelend dat je wegens een betaalachterstand bent afgesloten. 
Om de blokkade op te heven is het raadzaam om eerst de openstaande facturen via de Mijn Simpel pagina te voldoen. Zodra de betaling is verwerkt wordt je direct weer aangesloten. 

Als je het rekeningnummer via de Mijn Simpel pagina hebt gewijzigd, dan wordt de factuur van volgende maand automatisch van je rekening geïncasseerd. 
Als dit niet het geval is, wil ik je vragen om even contact met ons op te nemen. Wij kijken dit dan graag voor je na.

Groet,

Lisa

 

 

Hi @Lisa_12 

Ik kan niks betalen omdat we volledig budget beheer hebben en ik kan ook niet bellen nu dus wordt een beetje lastig maar vind het zo raar dat je per direct wordt afgesloten En of het mogelijk is de factuur per post te krijgen 

 

Gr Jeroen 

Reputatie 2
Badge +7

@Jeroen1985, wat een nare situatie!

Je ontvangt meerdere waarschuwings-berichten per mail en sms, wij sturen enkel een eindfactuur en simkaart per post. Ook kan je kan de facturen terugvinden op je persoonlijke Mijn Simpel pagina. 

Uiteraard kan je ook per e-mail/WhatsApp contact met ons opnemen zodat we met je meekunnen kijken.

Succes!

Groet,

Mila

Reageer