Beantwoord

Waarom is mijn Facatuur hoog?

  • 5 June 2019
  • 1 reactie
  • 307 Bekeken

Badge
Hallo simpel ik heb juilie app op me telefoon staan heb toch echt een vraag hoe kan het zijn dat mijn factuur op 33 euro stond had extra mb gekocht waar die op uit kwam op 33 euro krijg ik net een melding de factuur is 43 euro dat snap ik niet daar wil ik wel uitleg hebben iets klop er niet ik doe het op deze manier om dat ik geen telefoon nummer kan vinden dat je kan bellen over factuur groet carlos ruikes
icon

Beste antwoord door Youp 7 June 2019, 10:22

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hallo Carlos,

Wat goed dat je actief bent op onze community.

Het is erg vervelend om te lezen dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt. Om dit in de toekomst te voorkomen raad ik je aan om een ´Plafond´ in te stellen. Je kunt dan zelf controle houden over de extra kosten die je buiten je bundel kunt maken.

Je kunt ook zelf naar je specificatie kijken op ´Mijn Simpel´. Als je bundelmaand nog niet voorbij is, kan je de specificatie inzien onder het kopje ´Overzicht´ en dan ´Verbruiksspecificatie´. Is je bundelmaand wel voorbij, kan je de specificatie inzien onder het kopje ´Facturen´.

Hoe de kosten tot stand zijn gekomen kan ik niet inzien, omdat ik niet over je gegevens beschik. Ik wil je dan ook vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s kunnen dan samen met jou naar je factuur kijken.

Groet,

Youp

Reageer