Beantwoord

Waarom ontvang ik een factuur voor een beindigd abonnementen?

  • 30 January 2020
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Ik ben 2 jaar tevreden abonnee geweest bij simpel en heb besloten om per 28 januari over te stappen naar een andere provider. Op de 28ste kreeg ik netjes een mailtje dat mijn abbonement per die dag stopgezet is. Echter schetste het mijn verbazing dat ik vandaag 2 dagen laten een factuur ontvang met daarin naast de gemaakte kosten van de vorige periode ook de abbonementskosten voor de periode 28 januari t/m 27 januari. Via de klantenservice op Facebook Messenger kreeg ik te horen dat het incasso maar gewoon moet laten plaatsvinden en het dan eind februari wel geregeld zou worden. Dit is in mijn optiek totaal de omgekeerde wereld. Bij jullie is nu een fout gemaakt waardoor het toch gek is dat ik nu een maand op mijn eigen geld moet wachten? Ik verwacht dan ook dat Simpel met een betere oplossing komt want dit is totaal verre van klantvriendelijk.  

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 January 2020, 15:36

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Stefan,

Welkom bij onze Community en wie weet mogen we je in de toekomst ook weer welkom heten als klant! :grin:

Fijn dat je tevreden bent met de dienst van ons de afgelopen 2 jaar, dat wordt hier zeker gewaardeerd! Hier legt Esmee uit wat je kan doen wanneer er teveel is gefactureerd. De Community is een openbare platform waardoor we hier niet met je kunnen meekijken in het systeem. Waar je in ieder geval zelf invloed op kan uitoefenen is natuurlijk de betreffende incassering te storneren en het bedrag wat wel voldaan dient te worden handmatig over te maken.

We kunnen met je meekijken naar alternatieve mogelijkheden wanneer je contact opneemt met onze klantenservice.

Groetjes, Javier

Reageer