factuurnummers;
*weggehaald i.v.m. persoonlijke gegevens*
&
*weggehaald i.v.m. persoonlijke gegevens*
Graag antwoord via mail
bvd
oscar
Opvallend dat je je facturen ontvangen hebt, dit is niet de bedoeling. Ik adviseer je om even contact op te nemen met de klantenservice via simpel.nl/contact Zij hebben inzicht in je gegevens en kunnen je verder helpen.
Veel plezier op de community en stel gerust nog een vraag!
Groetjes Joachiem
Bedankt voor je bericht.
Op 16 januari 2020 is er een verlenging gedaan van het contract met een looptijd van 2 jaar. De ingangsdatum van de verlenging was 1 februari 2020. Daarvan is er per e-mail een bevestiging verstuurd. De einddatum van dit abonnement is daarom ook 31 januari 2022.
Op 6 juni 2020 heeft u ons verzocht om het abonnement per de einddatum te beëindigen. Het abonnement is beëindigd per de einddatum 31 januari 2022. Daarvan heeft u ook de onderstaande bevestiging gekregen per e-mail. Eerder opzeggen is bij Simpel niet mogelijk.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Een fijne avond toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Patrick
Simpel
Waarom blijf ik nog steeds facturen ontvangen en betalingsregelingen voor een bedrag van Euro 3,50 terwijl ik niets meer verschuldigd ben?
Hi
Vervelend dat je nog betalingsherinneringen ontvangt!
Net zoals de starter van het topic, vraag ik je contact op te nemen met de klantenservice. Op deze wijze kunnen wij controleren of de kosten terecht zijn en/of deze schrappen.
Groetjes, Charlie
Simpel
Wat een vreemde manier van zaken doen, standaard een maandfactuur sturen na beëindiging abonnement.
En dan zegt de medewerker dat het MIJN verantwoording is om daar achter aan te gaan. Bij 3 beëindigde abonnementen het zelfde geval.
Hi
Wat een vervelende situatie!
Graag verwijs ik je naar bovenstaande reacties, zodat er naar een oplossing gekeken kan worden!
Groet, Charlie
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.