Beantwoord

waarom ontvang ik nog facturen voor beindigde abonnementen?

  • 11 October 2019
  • 6 reacties
  • 336 Bekeken

Ik blijf facturen ontvangen voor abonnementen die zijn beëindigd. De nummers bestaan ook niet meer (zijn gedeactiveerd)

factuurnummers;
*weggehaald i.v.m. persoonlijke gegevens*
&
*weggehaald i.v.m. persoonlijke gegevens*

Graag antwoord via mail
bvd
oscar
icon

Beste antwoord door Joachiem 14 October 2019, 14:04

Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Hallo, ik heb ook Abonnement opgezegt, simkaart werkt niet meet maar ik krijg ook facturen met Abonnement kosten. Ik heb twee keer simpel gebeld Daar zitten allemaal jonge mensen zonder kennis van werk
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Oscar en welkom op de community!

Opvallend dat je je facturen ontvangen hebt, dit is niet de bedoeling. Ik adviseer je om even contact op te nemen met de klantenservice via simpel.nl/contact Zij hebben inzicht in je gegevens en kunnen je verder helpen.

Veel plezier op de community en stel gerust nog een vraag!

Groetjes Joachiem

Bedankt voor je bericht.
Op 16 januari 2020 is er een verlenging gedaan van het contract met een looptijd van 2 jaar. De ingangsdatum van de verlenging was 1 februari 2020. Daarvan is er per e-mail een bevestiging verstuurd. De einddatum van dit abonnement is daarom ook 31 januari 2022.
Op 6 juni 2020 heeft u ons verzocht om het abonnement per de einddatum te beëindigen. Het abonnement is beëindigd per de einddatum 31 januari 2022. Daarvan heeft u ook de onderstaande bevestiging gekregen per e-mail. Eerder opzeggen is bij Simpel niet mogelijk.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Een fijne avond toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Patrick
Simpel

 

Waarom blijf ik nog steeds facturen ontvangen en betalingsregelingen voor een bedrag van Euro 3,50 terwijl ik niets meer verschuldigd ben?

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Wat een onzin,

 

Vervelend dat je nog betalingsherinneringen ontvangt!

 

Net zoals de starter van het topic, vraag ik je contact op te nemen met de klantenservice. Op deze wijze kunnen wij controleren of de kosten terecht zijn en/of deze schrappen.

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Wat een vreemde manier van zaken doen, standaard een maandfactuur sturen na beëindiging abonnement.

 

En dan zegt de medewerker dat het MIJN verantwoording is om daar achter aan te gaan. Bij 3 beëindigde abonnementen het zelfde geval.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Monica de Boer,

 

Wat een vervelende situatie! 

 

Graag verwijs ik je naar bovenstaande reacties, zodat er naar een oplossing gekeken kan worden! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer